fredag 27 maj 2016

En dag på jobbet

Det regnar ute och är ganska kallt.
Den här maj månaden bjuder verkligen på ojämnt väderläge.
Kokhett och svinkallt är två ord som känns rätt och låter så fel.
Inget nytt på mc fronten för mig.
Letar än så länge bara på Blocket men inte hittat "the special one" ännu.

För oss fotbollsintresserade så händer det massor just nu.
Journalisternas pennor(om dom hade det!) glöder just nu.
Mycket handlar om Zlatan!
Eller nästan allt handlar om Zlatan.
Men även en massa annat.
Så just idag hinner jag inte jobba.
Så enkelt är det.
Jag surfar på twitter i stort sett hela dagen idag.
Ja det förstås jag hann cykla till  Hemmakväll på Odengatan
som hade 75 % utförsäljning av allt.
Så jag fyndade lite godis och filmgodis
Hittade bland annat Sopranos säsong 6 del 2.
Så nu har jag alla Sopranos på DVD.
Skönt när suget kommer igen
För det kommer! Var så säkra!

Såg en bra film igår!



I dagens samhälle ett viktigt ämne.
Ger den 3 av 5 i betyg.
Väldigt nära 4!

Att vara på ett jobb och göra massor men inte arbets relaterat är väl ändå unikt va?

Nä nu måste jag surfa (jobba) vidare så jag kan gå hem nån gång.
********
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!