tisdag 3 maj 2016

Yasri Khan

Hand skakaren ni vet.
Hypotetiskt vad skulle hända om han ramlar i vattnet och inte kan simma
En kvinna sträcker fram sin hand och erbjuder hjälp.
Vad gör mannen då?

Titta återigen vad religion gör med vårt samhälle.
Skapar bara ond bråd död.
Varför skulle vi inte klara oss utan det?
Är det verkligen så konstigt att folk blir islamofober?
Vad är det för fredlig religion?
Var är det fred i ett sånt land med samtidig demokrati?
Finns säkert något land men du förstår vad jag menar.

Yasri Khan är alltså ordförande i vad?
Och bidrar till islamofobi
Jag är inte imponerad om jag uttrycker mig så.

Jag har skrivit mycket om religionens ondska
Och jag kommer att fortsätta med det.
Förstår inte ni att det är vägen mot fred och frihet på jorden
ALL religion och sektbeteende måste bort.
Allt måste genomlysas och tåla granskning.
Och tänk på att utan religion så skulle mycket av våldet försvinna.
Kvinnor och män skulle bli jämställda.
Fred!

***************
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!