onsdag 27 december 2017

Förutsättning för vredesmod

https://www.expressen.se/gt/poliser-attackerade-vid-liseberg-nu-faller-domen/

Sånt här gör mig så himla arg.
Varför ska landet sverige inte reagera hårdare på sånt här?
Det sägs ju att det inte finns fler ateister i världen än i Sverige.
(det vet jag i och för sig inte, får lita på saker jag läser om).
Men måste vi vända andra kinden till varenda gång en kriminell handling utförs?
Varför blir vi så skitnödiga varje gång den kriminelle har fel hudfärg t.ex.
Jag struntar fullständigt vart i från mannen kommer ifrån eller hans bakgrund.
Brottslingar ska dömas likadant! Punkt!
Annars blir det trollen (vad eller vilka är det egentligen?) som får vatten på sin kvarn.
Jämlikhetsivrarna är knäpptysta! Varför?

https://samnytt.se/bussforetag-infor-inslapp-genom-bakdorrar-pa-linje-i-fororter-forare-ska-inte-riskera-sina-liv/

Stämmer detta?
Det är exakt sånt här jag menar.
Varför ska inte alla behandlas lika?
Fega syltryggar som inte vågar ställa krav på folk!
Ni är skyldiga till att SD växer!
Ja till och med NMR!
Att inte våga ta i läskiga saker för att pk-vänstern skriker rasism är bara åt helvete.
Sen att alla makthavare är tysta bekräftar bara att svenskar är fega kräk som äts
upp av buset och pk-eliten från höger och vänster.

Hur blir Sverige 2018?
Suck!
Var det bättre 2017?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!