torsdag 21 december 2017

God Jul från Metro





I Metro finns det en som skrivit tips om detta.
Jag kräks över detta.
Rasistisk släkting?
Är det någon som inte håller igen kritiken om svensk politik inom immigration?
Själv vill jag ha tips hur jag ska hantera mina miljöpartist släktingar.
Samt kommunister, veganer, djurgårdare, cyklister, socialdemokrater
samt alla andra som inte håller med mig i mina tankar.
Det är ju lika bra att vi skiter i julen.
För vi ska ju inte få tycka och tänka som man vill.
Eller är detta för dom som inte klarar av spriten?
Då förstår jag lite.
Men skriv då för bövelen "så klarar du av dina fulla farsor".
Etikettexpert?
Vad är det för jävla titel?
Nä du är ingen expert för du ska inte bestämma vad som är pk och inte.

Själv skulle jag älska att sitta vid ett julbord utan barn men med folk från alla
politiska kanter som finns.
Stor humor på den ju.
Det är barnen vi ska skydda samt djuren.
Resten ska väl för fan kunna ha diskussioner?

Läs titeln sakta.
Så hanterar du dina rasistiska släktingar i jul.
Hantera?

Fast det kanske är jag som tänker fel.
Är svenska folket så här dumma i huvudet?
Kanske är det så?

Vi får väl fortfarande ha avvikande åsikter?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!