tisdag 25 september 2018

Brun smet

Min morbor är vänster sympatisör och det får han gärna vara.
Min andra morbror skriver hur mycket han avskyr SD
Det får han gärna göra.
Detta är bland annat det dom lägger ut.
























Jag håller med detta till 100% 
Så klart inget är invandrarnas fel.
Dom kommer hit och gör det dom blir visade/lärda till att göra.
Det är ju VI som har gjort fel.
Invandrare har väl ingenting med integration att göra?
Det är ju alla vi som bor i detta landet som styr integrationen?
Och i mina ögon är det detta som många är besvikna och arga på.
Men istället för att ta tag i problemen så brunsmetas det från ett håll.
Och klagas på fel saker från ett annat håll.
Och vänster-rörelsen som är starkare än på länge skyller allt på dom rika.
Vad är det med folk?
Att ställa folk i ett fack är väl inte rätt?
Men dom vänster människor som jag känner till är folk som har råd att vara vänster.
Södermalm är väl ett starkt fäste?

Sluta brunsmeta alla som är kritiska till svensk integration.
Vilka skyller på barnen vad det gäller skolfrågorna?
Ingen!
Det är föräldrarnas fel till största delen.
Dom som ska visa vägen!
Låt oss visa invandrarna hur dom ska vara i vårt samhälle.
Men vi får ju inte ställa krav.......







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!