måndag 10 september 2018

Resultatet.

Jag ljög!
Det blev inte det sista inlägget om valet.

Antiklimax?
Kan man säga så?
Vem vann?
Eller vem vann inte?
Samma sak som innan i 4 år till.
Ja inte lär det väl hända mycket nu.
Vad lärsig makthavarna om detta?
Inte ett smack!
Vi lär ju fortsätta at klaga på allt och alla.
Personligen tycker jag att om du har röstat på S så ska du hålla klaffen.
Du fick som du ville och gillar det som har varit och som komma skall.
Grattis till dig.
Själv ville jag ha förändring och en kraftig sådan.
Men jag lär få fortsätta betala 16-20 per liter bensin.
Jag lär få fortsätta läsa om våldtäkter och skjutningar.
Nedlagda vårdinrättningar och äldre som sitter ensamma hemma.
Brottslingar som får sänkta straff och bidrag som höjs i nästan samma takt som skatterna.
Undra om vi får se en extra vecka till barnfamiljerna nu?

Hoppas att alla som anser att dom vann är extra motiverade den här måndagen.
Jag är det då inte.
Förändringens vindar är det inte så mycket blåst i.
Suck!
Tänk om jag bara kunde dra iväg ett halvår nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!