tisdag 4 september 2018

Harry del 210

Det känns som det i alla fall.
Har varit hos veterinären i vilken ordning som jag inte vet.
Känner igen personalen och dom känner igen Harry.
Den här gången var det värre.
Trodde på en dödsdom faktiskt.
Men han har tusen levnadsviljor.
Harry sprider sådan enorm glädje till allt och alla.
Harry älskar alla människor och en del hundar också.
Harry älskar livets goda såsom mat och kärlek samt lite motion.
När man förbereder sig på ett hemskt besked så vet man inte hur man
kommer att reagera och vet då inte hur man ska ta beskedet.
Min sambo började nästan gråta för att han får leva vidare ett tag till.
Jag blev bara lättad att inte behöva säga adjö.

Vi har bara dom vi älskar till låns ett tag här på jorden.
Låt alla som du älskar veta det.
Dom jag älskar vet det annars kommer jag tjata om det till dom lite till.

Harry fortsätter att vara hos oss ett tag till.
Det blir nog avsnitt 211 snart....

Harry är en hund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!