tisdag 6 september 2011

Fel domslut!

Tja efter att ha varit hos naprapaten känner jag hopp.
Mycket stretching och massage samt lite
elmassage gjorde susen.
Mycket bättre än den "kvacksalvare" jag hamnade hos först.
Rekommenderar INTE Naprapatgruppen på Kungsholmen i Stockholm.
Ska börja jobba på torsdag om inget annat händer.
Det blir ju bara en massa film och tv samt lite bokläsning just nu,och
efter att ha gjort det i 4 dagar så är det boring!
*******
Kollade in två filmer igår.



Först ut var Jackie Brown. En Tarantino film i mängden.
Kanske t.o.m. en av hans sämre. Dock definitivt inte dålig.Lite seg emellanåt.
Men De Niro och Samuel Jackson gör riktigt bra roller.
Robert Foster och Pam Grier känns okey.
Men man väntar sig lite mer av Tarantino numera......
***********
Den andra filmen jag kollade in var en gammal klassiker i mina ögon!

Pojkarna från Brasilien.
Första gången jag såg den så kändes den så otroligt konstig.
Var tvungen att se den flera gånger för att fatta handlingen.
Men denna klassiker känns på vissa sätt riktigt aktuell idag.
Människans vansinne?
Bra rollprestationer från riktiga "tungviktare" som Gregory Peck,Laurence Olivier m.fl.
Upptäckte att Steve Guttenberg från Polisskolan filmerna var med och gör en bra prestation.
Avd.Värdelös information är att jag en gång i tiden tränade på samma gym som honom
på Manhattan.
Filmen känns bra och spännande som fortfarande håller.
***********
Djurgården är den stora vinnaren i domen efter matchen mot MFF!
Helt fel domslut tycker jag.
Håller med Wernersson fullständigt.
MFF bör leda matchen med 1-0 om den ska spelas om!
**********
Stackars Bajen!
**********
Banguras avgjorde mot Egypten härligt!
**********
............see.......y.....aaaaaa.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!