fredag 9 september 2011

I Rymden

  
Finns det intilligent liv på någon annan planet i universum?
Det finns ju knappt intilligens här på jorden!...(avd. varför åka till rymden?)
************
Ska jag börja spela Angry Birds nu när jag har fått en ny jobb mobil,
För att några (snälla?) personer tycker jag ska ha en "app-mobil"?
************
Är fortfarande ganska fascinerad av Robinson.Paolo gör det  bra.
Men den ena killen (Tror han heter Nicky) verkar vara en riktig gris!
Men jag fnissade när han sa att kvinnor har så små fötter så att dom når diskbänken bättre.
Det är riktig stor humor av en mansgris. Man blir ju bara stum när man hör sånt.
Men det är bra tävlingar och ganska proffsig produktion.
Kommer absolut fortsätta titta!
*********
Va ute och promenerade igår också!
Mörka moln runtomkring men inget regn föll över mig......
Tur man inte äger denna cykeln men är lite ledsen för ägarens skull!





Glöm inte derbyt mot lillebror

.........................................seeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!