fredag 2 september 2011

Så sexistiskt!

Jag undrar hur det hade varit om tjejerna skulle klä av sig nakna och springa på stranden i Robinson?
Hur många feminister hade klagat då?
Så himla jämlikt det kan vara eller hur?
Denna jakt på jämlikhet som är åt ena hållet bara.Varför då?
Och det var ju inte ens kul! Alltså va utan kläder,vad är syftet med det?
Bra TV eller? TV4? Men Paolo är fortfarande bra.
Sen tycker jag att det är synd och tråkigt att Robinson sänds varje dag!
**********
Centerns nya partiledare verkar vara bra för centern.
Och vad vi behöver är en ung,vaken tjej
som tar in lite nytt i politiken.
Jag har aldrig varit centerpartist men kanske nu!
Nja det behövs mer än så.Men jag är inte fast i "mitt " parti.
**********
Dottern har blivit "facerappad" och är bedrövad över det.
Varför lämna ut lösenordet är min enda fråga?
Skulle själv aldrig lämna ut ett lösenord!
*********
............seeya.......


Kvinnor idag har falska bröst, falska naglar, falska ögonfransar, falskt hår, falska ögonbryn,
botox i ansiktet, push-ups och många ligger i timmar i solarium för att bli bruna.
Och så klagar de på att det inte finns RIKTIGA män...
*********************




How we socialize

MEN socialize by insulting each other,
but they don’t really mean it.

WOMEN socialize by complementing each other,
but they don’t really mean it either.


***********


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!