onsdag 21 september 2011

Jag tycker inte om!

Gud var jag har svårt med djyrgårdare!
Avskyr dessa medgångs-supportrar som bara "vaknar" när dom vinner.
Kolla hur lite folk dom har på sina matcher och sen är dom "alltid intresserade
när "dom " vinner. Mycket citat-tecken där!
Jag ringer aldrig runt och "mobbar /retar" mina djyrgårdvänner när dom torskar.
För då är dom ju inte intresserade.
Då är det ju inget viktigt!
Men åt andra hållet är dom väldigt intresserade.
Även om dom inte gått på en match på flera år.
Min farsa är ett exempel på äckel-gårdare.
Pratar aldrig sport eller d.o. men när det blir vinst mot AIK
så ringer han direkt och vet precis vilka spelare som är bra och inte bra.
Vilken taktik som var bäst m.m.
Jag vet att gubben bara har sett denna match och inga andra.
Nä,dom har jag inte mycket övers för!
Nog om dåliga förlorare,för det är jag!
************
Grekland ut ur Eurosamarbetet- Ja tack!
***********
Lägg ner SAAB - Ja tack!
***********
Men vadå Italien,Portugal m.fl.
Bör inte dom lämna också?
Jo men vi måste börja någontans!
**********
Nä nu orkar jag bara tycka illa om dif..........
......seeya!............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!