torsdag 15 september 2011

Länkar och hoj!

En rolig film
http://www.youtube.com/watch?v=9S75Rfva9O8&feature=player_embedded
***************
kolla in 1,08 in i filmen.......ser ut som Gamla stan!
********************
Dagens rygg: Nästan inga problem alls!
Va ute igår på min första joggingtur på nästan 2 veckor.
Kändes bättre än väntat,dock en bit kvar till före ryggproblemen.
Men jag är nöjd över att allt går åt rätt håll.
**************
Ska jag bli "app"knarkare nu?
Har hittat mn första roliga app.
Hangman movie quiz! Rätt kul.
Men I-phone maffian på jobbet ska INTE få mig att bli beroende som dom.
Tror det är generations skillnader som gör det!
***********
Har nu fått mitt körkortstillstånd för motorcykel.
Tror dock inte jag hinner börja med körkortet i år.
Är dock toksugen på att köpa en hoj nu.
Den jag just nu vill ha mest är:
Tycker den är häftigast just nu som sagt.
Kan ju ändras!
***************
Så nu börjar jag (äntligen!) närma mig slutet på Pansarhjärta av Nesbö
Bra bok som dock inte är en av hans bästa.
Rekommenderar den i alla fall.
*******************
 ssssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeya......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!