onsdag 7 september 2011

Ola och Gnaget

Tja va säger man om Ola Lindholm?
**********
Varför döms inte alla lika i allsvenskan?
*********
Gårdagens film blev:



Också det en klassiker. Steve McQueen m.fl. är ju stora namn.
Den känns inte så gammal som den är.
Håller bra den med!
***********
San Marino -Sverige är ingen höjdare!
Om man inte hejar på Sverige så är det fotbolsmässigt ingen höjdare precis.
Tråkigt som f-n!
Zappar över till England-Wales mer och mer.
**********
Ola Lindholm får självklart hålla tyst hur mycket han vill.
Men då får han självklart stå sitt kast.Men varför denna hysteri?
Hycklande människor runt omkring säger ditt och datt.
Han är bara en knarkande skitstövel som förhoppningsvis inte får mer jobb (över huvudtaget gärna).
Men vadå Micke Persbrandt då? Patrik-förlåt-mig-jag-är-rumsren-nu-Sjöberg?
Och många många fler. Det är det vanliga i Sverige. Alla är svin utom jag!
Ingen ska ha pengar utom jag!
Sätt Ola i finkan och på torken ett tag så är det klart så!
**********
Fega SVFF som inte vågar ta samma beslut för AIK/dif/MFF och flera andra lag!
Det blir ju upplagt för bråk.
**********
San Marino -Sverige 0-0 efter 60 minuter.......hallå!
*********
Varför skriva om sin arbetsgivare på facebook?
Byt jobb istället! Sitt inte hemma och sura.Du är ju inte fastlåst på jobbet.
*********
San Marino -Sverige 0-1 efter 64 minuter.....nu byter jag kanal.Finns det någon kanal där
man kan se färg torka?
*********
Saab!............Rädda vad som räddas kan. Låt patienten dö.
Vem utom polisen vill ha Saab?
********
Jaja det blev en massa mål till slut.Men det såg inte bra ut!
Nu kan det bli EM ändå. Såklart jag hoppas på det.
********
.............seeeeeeeyyyyaaaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!