fredag 12 april 2013

Friday again

Jaha då är det fredag igen.
Ganska trevligt eller hur?
Dagen började med att jag fick punktering på cykeln.
Så det fick bli pendeltåget. Och det kom i tid.
Tråkigt när man ställt in sig på sin första tur till jobbet för året.
Jag har liksom gått fram och tillbaka större delen av vintern
och är liksom lite trött på det.
***************
Åker i morgon till New York så det blir en liten paus i min blogg nu.
Men om någon dryg vecka är jag tillbaka så håll ut.
Med tanke på mängden människor som kollar här så är jag inte så orolig.
Det finns annat att göra.
*****************
Debatten Uppdrag Granskning dog ut fort!
****************
Lova mig att inte sälja några päron till djurgårdare!
***************


















Inga övriga kommentare behövs på den va?
*********************
Det är skönt att debatten om den rasistiske socialdemokraten är uppe på ytan.
Ovanligt tyst på alla storkäftade vänster människor nu!
När det har smugit in en cancersvulst i det egna partieet så är det inte lika roligt.
SD är ju ändå ganska tydliga med vad dom håller på med.
******************
Ha nu en skön helg och vecka................
******************
Chuck Norris ordered a Big Mac at Burger King, and got one.

seeya.........................


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!