fredag 5 april 2013

Mobbing

Alla har fått möta texten "Bögjävlar" ritad på livets vägg någon gång.
Kanske inte just dom orden.
Mobbing och jävelskap kommer i alla former.
Varför ska just jag klara mig?
Den elaka människan visar sitt fulaste ansikte vid dom mest vidriga tillfällen.
Men vadå? Det är ju alltid fel..

Varför gör vi det vi gör?
Vad är självändamålet med dessa destruktiva saker vi håller på med?
Varför är förstöra det mest kreativa vi kan tänka oss hålla på med?
Jag blir nog aldrig klok på detta.
Och det får jag väl leva med!
********************
Alla snälla människor önskar jag en trevlig helg.
Resten?...........................
Må någon tända eld över er kropp och snällt släcka den med en yxa!
**************
seeya.........................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!