torsdag 11 april 2013

Uppdrag Granskning

Känner mig tvungen att kommentera min åsikt i fallet "Uppdrag Granskning".
Där man påstår att AIK är infiltrerat av Firman  Boys / Hells Angels.

Det var inte mycket man hade på fötterna där inte!
Jag som följer AIK dagligen och försöker läsa allt jag kommer åt om MITT AIK
Har sett och läst allt som UG (Uppdrag Granskning) påstår och kommer med.
Jag känner inte att dom har något nytt alls att komma med i debatten.
Och jag frågar mig fortfarande.
Vad har AIK med att göra med en massa våld och slagsmål på Stockholms gator och torg?
Det är fruktansvärda scener vi får se i vår TV.
Men detta är djupare än så.
Vilka är det som slåss?
Varför? Bakgrund?

Jag tar fullständigt avstånd mot allt vad våld är.
Jag avskyr våld!
Det fria ordet måste alltid segra.

Det är bra att problemet upplyses och att man tar upp dessa avskum till ytan.
Så det UG gör är i grunden bra.
Men att man sammanknippar AIK med detta är inte okey.
AIK gör väldigt mycket för samhället idag.
Och den sociala gärningen AIK i samband med ungdomsfotboll,ickerasism,
öppet för alla människor ska man inte ta bort i sammanhanget.
Det finns onda människor över allt.
Ska det goda förlora?

Jag har alltid gillat det Janne Josefsson med crew gör men jag såg inga som helst beviis
för att AIK gömmer kriminella i sin organisation.

Och AIK är mycket större än att kunna saboteras av någon firma.
AIK är du och jag!
Alla som vill!
Alla är välkomna !
******************************












***************************
Visste du förresten att 54.5% av Nutella är socker!
****************************
There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.
************************
Snart åker jag iväg till The Big Apple......love it!
**********************



Seeyyyaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!