måndag 22 april 2013

Tillbaka!

Neeeeeeeej!
Tillbaka i verkligen efter en veckas flykt iväg i fantasins värld.
Jag har kroppsligt men framför allt själsligt befunnnit mig på platsen med stort P.

New York!

En alldeles underbart fantastiskt stad som jag skulle överleva
att bosätta mig i för en låååååång tid framåt.
Staden innehåller allt och om jag kommer ihåg så ska jag hylla den ofta på min blogg.
Ska försöka dela med mig av bilder och tankar.
Men du vet hur det är!
Man lovar så himla mycket.
******************
Jobbet!
Tja inte fan har man längtat hit inte!
Men det är så mycket att göra just nu så jag hinne rinte ta tag i min arbetsångest.
Varför ska jag behöva jobba?
Kan inte jag får vara en av jordens jorden-runt-åkande-livsnjutare bara?
Varför ska jag åka med i det eviga ekorrhjulet?
Vill inte!
********************
Tog i alla fall fram hojen igår!
Jetlaggad eller ej!
Det struntade jag i.
Det blev en tur till Vaxholm i alla fall!
******************
seeya........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!