tisdag 23 april 2013

SAS SK904

SAS  Flight SK904 från New York till Arlanda.
Stolsrad 46 Plats E.
Du vet vem du är!
Sovterrosristen som inte låter någon sova inom en radie av 25 stolar ungefär.
Varför denna brist på omtanke och respekt?
Ja jag vet att du bara en en tjej på nyss fyllda 18 eller liknande.
Men ska det vara så svårt att upptäcka att alla runt omkring dig tittar snett på dig?
Ge folk lugn och ro bara!
Förstod du inte att mina blickar dödade dig?
Dö bara dö för fan!
Eller så visste du det och bara provocerade rent allmänt?
Tja jag kommer hata dig för all framtid i alla fall.
*******************
Coolaste namnet på ett rockband ever upptäckte jag i New York:

Life,Sausage And Death

Hur coolt är inte det?
***********************
Chuck Norris counted to infinity... Twice.
*********************

Reklam från förr!
***********************
Idag hyllar vi Gnaget!
Dom vinner igen......
***********************
Jag är snuskigt rik..........hälften är i alla fall sant!
**********************
Seeya............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!