onsdag 26 november 2014

Dra upp byxorna nu!

Snälla när ska "Kriss-Kross modet" ta slut för killarna?
Vem tycker det är snyggt med det byxhänget?
Jag har aldrig hört någon säga
- oh gud vilka  snygga kalsonger han har!
- vilken fin rumpa han får!
Alltså vad är syftet?
Igår satt jag på tunnelbanan på en sittplats närmast gången i rusningstrafik.
Det var fullt på vagnen alltså smockfullt.
Och ungefär 1 millimeter från mig står en kille med kalsongerna lysande för mig.
Jag blev så äcklad av det.
Varför ska detta fortgå?
Vem gillar det?
Kan någon snäll person ge mig en anledning att detta mode inte dör ut?
Ingen säger något heller.
Ingen försvarar eller attackerar det modet!
Jag har inte hört en enda tjej som tycker det är snyggt.
Inte hört en enda kille som säger det är snyggt.
Antingen är man tyst eller så säger folk att dom inte fattar något.
Snälla dra upp byxorna så vi slipper se myntinkastet
eller ett par skitiga kalsonger.
Vi vet nu att ni har Björn Borg,Tiger eller andra fina märken.

Ta ett eget initiativ och dra upp byxorna nu!
**************
Seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!