torsdag 5 februari 2015

Allsvenskan 2015

Jag älskar ju mitt AIK och måste skriva lite inför den stundande allsvenskan inför 2015.
Jag börjar med att tippa serien i sin helhet.
Det är svårt och extra svårt för mig som är en av dom sämsta tipparna välden har sett.
Men jag måste ju göra det!

Allsvenskan 2015 slutar enligt följande:
  1 MFF
  2 AIK
  3 Elfsborg
  4 Göteborg
  5 Häcken
  6 hammarby
  7 Örebro
  8 Helsingborg
  9 djurgården
10 Kalmar
11 Norrköping
12 Åtvidaberg
13 Falkenberg
14 Gefle
15 Halmstad
16 Sundsvall

Jag måste börja någonstans.
Tror på en flopp eller två i årets serie.
Jag tror att djurgården, Göteborg eller Helsingborg blir flopplag.
Jag tror att hammarby, Örebro eller Norrköping blir överraskningar.

Själv ser jag fram emot att få bli glad av fotbollen i år.
Förra året var det många besvikelser.
Tyvärr ser det ut som om bortamatcherna blir få i år.
Hoppas dock få åka till Norrköping och Örebro.
Samt minst ett bortaderby på Tele2.

Har en stor önskan om att få åka och se AIK utomlands i år.
Drömmen vore bortamatch mot Liverpool.
Näst bäst vore en resa till antingen Tjeckien,Tyskland eller England.
Snart börjar det och naglar lär ryka i år igen.
********
Seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!