tisdag 12 januari 2016

Ofredande

http://www.dn.se/sthlm/sexuella-ofredanden-pa-flera-simhallar/

Är det den vägen vi ska gå?
Åt helvete tycker jag!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22067442.ab

Varför gör inte våra myndigheter något?

Det diskuteras om vilka som bär ansvar och vilka som tystar ner.
Det diskuteras om varför ingen gör si eller så.
Problemet är i första hand att män begår brott mot kvinnor.
I andra hand vilka sorts män som begår brott.
Jag har skrivit många gånger att så länge inte brottslingar
får ta konsekvensen av sitt handlande så kommer det bli värre.
Och så länge vänstern blundar och höger uttalar sig smygrasistiskt
så får vi lära oss att leva med detta.
Ska våra kvinnor behöva skydda sig och inte kunna vara där dom vill
på dom villkor dom vill?
Offer ska aldrig skuldbeläggas!
Brottslingar ska aldrig skyddas!
Vi får ju det samhälle vi skapar.
Är det så svårt att förstå?

Jag tror tyvärr att detta bara är början på ett allt mer segregerat samhälle.
2015 var mörkt.
Vem tror 2016 blir bättre?
Någon tomte till kändis påstår att det aldrig varit säkrare i Sverige.
Är det ett uttalande som ger något?

Vi har problem med att integrera invandrare i vårt samhälle!
Kan man påstå det?
Vi har problem med att svenska män våldtar svenska kvinnor!
Kan man påstå det?
Varför vågar vi inte ta tag i jobbiga frågor?
Sluta skrik och missbruka starka ord som t.ex. rasist!
Jag kan anklaga kulturer med en fientlig kvinnosyn utan att vara rasist!
Vad är ni rädda för?
Män som förnedrar kvinnor i diktaturiska stater måste få höra det.

Veronika Palm är en struts som bara ser problemet från ett håll!
Det ger ju ingenting!

Det är väl bra att detta kommer upp till ytan.
Jag skiter väl i om Sverigedemokraterna vinner på detta.
Jag vill bara skydda våra kvinnor (och oskyldiga män).

Lag och ordning är den enda vägen ur detta.
Jag blir mer och mer övertygad om detta.
************
seeya


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!