tisdag 19 januari 2016

Värre än djur!

Jag gråter en tår igen!
Såg av misstag en hemsk film på intenet där ett gäng arabisk talande
plågar en åsna och sedan slänger den nerför ett stup!
Alltså hur sjuka är vi?
Jag har INGEN som helst sympati för dessa människor och jag
känner nästan ingenting för den mänskliga släktet längre.
För det är väl så att det vissa gör ska vi alla sota för?
Jag undrar vad ska vi göra för att få bort dessa barbarer från jordens yta?
Varför är människan så sjuk?
Varför har vi ingen empati för djur?
Jag tycker djuren är mycket viktigare än oss människor.
Jag skulle bara vilja hitta ett sätt att bekämpa detta.
Jag kommer ha ont i magen hela dagen av den där stackars åsnan.
Tänk om det fanns ett sätt att utplåna alla människor på ett sätt?
Skulle inte tveka en sekund!
**********
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!