tisdag 19 januari 2016

Vad händer?

Nu är jag rädd!
Vart är vi på väg (som Luuk säger)?
Läser inte dagligen utan flera gånger per dag om allt skit som händer i Sverige nu.
Media mörkar!
Rasister och andra krafter publicerar allt dom kommer över.
Och vi undrar vad som är sant och inte.
Hur ska man kunna välja det?
Det är så lätt att sitta i sin trygga tillvaro och inte ta del av det som händer därute.
Tänk dig alla tjejer som vill kunna gå till badhuset i fred!
Säger inte vilka det är som antastar men det måste fram fakta.
Tänk dig alla som blir rånade och nerslagna på stan.
Fakta!
Och sedan åtgärder där det händer något.
Jag är just nu så innerligt trött på all vänstermedia i Sverige.
Jag tycker dom känns farligare än SD och deras svans.
Varför?
Jo för att fortsätter vi så här så har vi ingen återvändo.
Vi kan inte få tillbaka det vi har förlorat.
Vänstermedia skriker om att det inte finns svenska värderingar.
Jo det finns massor värt att slåss för.
Fria ordet och demokrati är något som inte får röras.
(jag vet att också SD är delvis farliga för demokrati också).
Och det är något vi måste tänka på.
Ska vi inte försvara offret i från förövaren?
Vad har all svensk feminism slagits för?
Vill vi ha den kultur som frodas just nu?
Varför vågar inte media skriva som det är?
Vad är ni rädda för?
Slå upp ordet rasist först innan ni skriker det!
Man får kritisera och ifrågasätta andra kulturer.
Jag får säga att i arabvärlden har dom inte demokratiska
och sunda värderingar.
Jag får säga att det blir problem när folk som kommer
till vårt land måste informeras om våra värderingar här.
Det är inte oss det är fel på!
Ni flyr till oss för att leva i fred och frihet.
Då kan ni ju inte ta vår frihet ifrån oss?
Jag vill att ALLT kommer upp på bordet.

Svenska män är grisar dom också men kom inte och säg att
dom har samma värderingar som andra kulturers män har.
Vilka som har rätt och inte låter jag dig avgöra själv.

Jag ser snart ingen annan väg att gå än att kliva över till den mörka sidan.
Jag vill ju inte det.
Men ni ger mig inget annat val.
Jag tvingas till att visa mitt missnöje på det värsta av alla sätt.
Nästa val blir verkligen en intressant historia i Sverige.
Och jag undrar om vänstern tillåter en demokrati dom själva inte vill gå med på.
Det kommer skrikas rasism ofta i Sverige nu.
Tror inte det kommer att hjälpa.
Är jag rasist om jag kritiserar systemet?
Tja då är det med sorg som jag erkänner det.
För jag vill inte tro det.
********
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!