måndag 14 mars 2016

Mello

Nu är det över!
Såg mina 10 minuter av finalen och det räckte för mig
Kul för dom som gillar det.
Känns som om mello är för en viss generation samt är kul när
man är i ett visst stadie i livet.
Eller har jag fel?
Gillar alla generationer mello?
Är mello för alla?
Vad händer när Christer Björkman lägger av?

Var och köpte lite godis före finalen
Och det var rena hysterin hos barn och föräldrar där.
Barnen fick köpa allt godis dom ville.
Jag skrattade länge där inne.

Sen hem och se en film.
Har ni sett Legend med Tom Hardy?


Han är ju så bra skådespelare!
Men filmen var lite blek och nästan lite tråkig tycker jag.
Vill man se utmärkt skådespel så är den ok.
Men filmen ger jag bara godkänt 2 av 5.

Våren känns lite på gång!
Längtar efter min motorcykel nu.

Peter Wolodarski kommer till mitt jobb inom kort.
Det ska bli kul att lyssna på honom.
Han skapar åsikter.

Vår hund Harry mår bättre nu
Haft dålig mage en vecka och det var inte kul
**********
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!