torsdag 7 april 2016

Söka nytt jobb

Hej!

Finnes:
Man i sina bästa år med utfluget barn.
Gillar att röra på mig fysiskt i alla former.
Gillar lite högre tempo med hyfsat många bollar i luften.
Positiv och glad för det mesta.
Gillar att göra folk glada genom att få hjälpa till där det behövs.
Tycker att alla människor är lika viktiga och att alla behövs.
Ogillar folk som ser ner på andra och folk som letar skuld
istället för lösning på problemet.
Jag ser inte saker som mitt och ditt utan vårt!
Lagarbete är en viktig sak i mitt liv.
Ser inte allt i vitt eller svart utan i olika nyanser.
Som regnbågen kanske.

Söker ett nytt jobb som fyller min tillvaro med mening..
Arbetar nu på en arbetsplats med för mycket folk på
för få arbetsuppgifter som passar mig.

Har inga höga lönekrav utan meningsfullt arbete är viktigast!

Hör gärna av er så kommer jag gärna och presenterar mig själv.

**************
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!