fredag 1 april 2016

Våldtäkt igen!

En tjej har blivit våldtagen på en studentkryssning på Silja Galaxy.
Båten har självklart inte med detta att göra.
Men stackars tjej!
Hur kan män göra detta mot kvinnor?
Ja det händer varje dag varje minut!
Överallt hela tiden!
Jag vet inte varför det händer men vi låter det ske om och om igen.
Det är allas fel!
Vi som röstar fram våra makthavare!
Våra makthavare som låter detta gå förbi utan repressalier från samhället.
Polis och åklagare för dom inte har verktyg för att komma till rätta med detta.
Varför görs inget?
Varför skriker inte feminister och alla andra ut att nu får det vara nog?
Är det en känslig och politiks fråga?
Är det så att man trampar på ömma tår när man tar upp ämnet?
Är det så att vissa inte vill ta tag i problemet för då ger man vissa grupper
vatten på sina kvarnar?
Varför gör inte media mer åt detta?
Är det för att man är rädda för resultat av eventuella undersökningar?

Idag hörde jag på nyheterna om vilka medier som har största förtroende
bland folket på stan.
Det var SVT i topp och Avpixlat i botten!
Ganska normalt och väntat resultat.
Men säger det sanningen?
Vet inte!
Jag tror att SVT kommer med sanningen till nästan 100%.
Men kommer alltid sanningen fram?
Mörkar man ingenting?
Nja det tror jag faktiskt att man gör

Tillbaka till den stackars våldtagna flickan som har fått
sitt liv delvis förstört för all framtid.
Vilka monster gör detta?
Hade det hänt min dotter så hade jag krävt eller utfört egna handlingar
som hade gjort att jag hade fått ett högre straff än förövarna.

Ska dessa monster få vara ibland oss andra?
Spelar det någon roll hur gammal man är om man kan utföra en våldtäkt?
Varför tillämpar vi inte högre straffskalor mot dessa monster?

Varför är vi så flata i vårt land?
Jag är oerhört arg på alla vända-kinden-människor i vårt land.
Hycklare av enorma mått.
Ni är dom stora förrädarna mot dessa kvinnor.
Jag skiter fullständigt om etnicitet när det gäller brott och straff.
ALLA ska sättas dit på SAMMA sätt.
Ni som skyddar dessa är fega kräk som inte vågar ta tag i problem.
Är det så att en viss grupp är överrepresenterad så måste dessa
informeras och visas hur vår demokrati ser ut.
Passar det inte så tack och adjö!
Är det inte så jag då vet vi ju det.
Daltande är det nog av ändå.
Ingen tar ansvar för sina handlingar, då blir det så här.
Skyll inte på invandringen.
Skyll på våra folkvalda politiker och media som inte vill ta tag i detta.

Vi hade våldtäkter före invandringen och inte får vi bort dom genom att stänga gränser!
Det är män som våldtar inga andra!

Mona Sahlin, Victoria Palm, Malena Ehrman ni måste sluta
blunda åt ena hållet och våga vara kritiska mot ALLA som våldtar kvinnor.
Fattar ni inte att det är "kanon-mat" för killar som tror att dom kan ta allt dom kommer åt.

Killarna vet ju att inget händer.
Dom går ostraffade vidare mot nästa offer.
Och så undrar folk varför Sverigedemokraterna växer.
Är ni helt dumma i huvudet?
Ni skapar ju rösterna åt dom!
Ni som tycker att ett rasist-tweet är värre än en våldtäkt!
Rasism är en ondska som ska bekämpas men omvänd rasism då?
Varför är det ingen som vågar ta upp ämnet?
Fega hycklare!

Nä vi får leva med självmordsbomber och våldtäktsmän
mitt ibland oss.
Men en som tycker det är för jävligt att tiggarna får pengar
dom är livsfarliga för vårt samhälle.

En tjej blir våldtagen på en kväll som ska vara en av hennes
roligaste kvällar hittills i livet.
Stackars tjej!
Undrar hur hon mår idag?
Och jag undrar hur hennes anhöriga mår idag.

Människan är en ond varelse.
vi har inget gott med oss.
Vi snyftar en  liten stund när tragiken kommer men glömmer
allting i morgon och ställer till med nya hemskheter.
Och så finns det dom som tror på GUD och säger att han har en mening med allting
Livsglädje är inte så stor ibland.

p.s det är kanske tur att vi inte har så liberala vapenlagar i Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!