måndag 29 maj 2017

Avgå media

http://staffandanielsson.blogspot.se/2017/05/av-50-asylsokande-barn-fran-marocko-var.html

Spelar det någon roll om detta är sant eller inte?
Är det sånt här som skapar den misstro mot myndigheter och media
som det faktiskt är i Sverige idag 2017?
Vi är väl en av världens mest humana länder och det vill vi väl vara?
Myndigheter och media samt den så kallade pk-eliten gör så att vi
vanliga människor dras ifrån varandra istället för mot varandra.
Jag misstror media och myndigheter så starkt idag att t.o.m. SVT kan
jag inte längre lita på.
När saker som detta sopas under mattan så blir det bara värre ju.
Fram med allt i rampljuset.
När alla idag vill att vi inte ska lita på alternativ media så måste
ju den erkända media bruset vara trovärdigt och inte gömma saker vi inte tål.
Jag känner mig idag tvungen att gå emot vad all erkänd media håller på med.
Det finns tack och lov några trovärdiga journalister kvar.
Ingen nämnd ingen glömd.
Men en som definitivt är glömd är t.ex. Aftonbladet.
Jag har nästan inget förtroende alls för dom.
Dom har en sådan ut studerande agenda med vad dom håller på med.
Dom har en del bra journalister men dom skriver ju ALLTID bara från ett håll.
Sverige dras isär idag och det är bl.a. för att folk som inte lever bland oss på gatan
tycker vad vi ska göra när dom sitter i sina skyddade verkstäder.

Vi ska alltid hjälpa folk som behöver det.
Men det måste ju vara med eftertanke och klokhet.
Att vara öppet för alla går ju inte.
Vi måste ju ha en plan.
Jag avskyr hur Sverige förstörs av vissa  element och ingen gör något.
Avgå ALLA!

http://www.dn.se/debatt/lasarna-misstror-mediernas-rapportering-om-invandring/

Läs detta!


Det känns som om jag skrivit detta så många gånger ...suck

**********
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!