fredag 19 maj 2017

Stackars djur

https://www.youtube.com/results?search_query=animal+aid+unlimited

Vilket annat djur gör detta mot andra djur?
Jag blir oerhört glad att det finns människor som hjälper till
och räddar djur från hemskheter.
Men vilka är det som torterar djur?
Det är inga människor!
Dom är värre än djur!
Det är detta som gör att mina sympatier för människor
minskar för varje dag!
Jag har slutat att bidra till att människan som varelse ska få det bättre.
Jag lägger all min energi på att försöka bidra till att djur får det bättre.
Dom är värda det!
Inte vi!
För mig är ett räddat liv på ett djur bra mycket mer värt än en människa.
Vi är den enda onödiga varelsen på den här planeten.
Jag blir fruktansvärt arg och ledsen när jag ser djur fara illa.

Jag skickar in pengar varenda månad för djurs välmående och
kommer naturligtvis fortsätta med det.
********
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!