fredag 28 oktober 2011

Ännu en fredag

passerar förbi i mitt liv.
Det har varit en vecka blandad med skräp och bra.
På jobbet har det varit en skitvecka.
Är väldigt deprimerad över mitt jobb just nu,men det svänger väl?
Känner mig så in i tusan omotiverad och känner mig inte ett dugg delaktig i vad vi sysslar med.
Känner mig utanför och får inte ta del av allt som pågår.
Det är väl jag lite grann som måste skärpa till mig.
Men när man känner att ingen lyssnar på vad jag säger så tänker jag hela tiden
att jag skiter i det här.
För tillfället så skulle jag säga upp mig omedelbart om det dök upp något som verkar
bättre.
Hemma är det bättre.
Där flyter allt på och jag måste berömma min sambo som
är bäst just nu.
Hon tänker väldigt ofta på mig,så där har jag stöd.
Även min dotter är den bästa dotter man kan tänka sig.
Även när mensen är framme!
Vet att jag måste rycka tag i mig själv för detta håller inte särskilt länge.
Men att bara få skitjobben lagda på bordet och inte få "vara med" känns hemskt.
Att ha en chef som pratar och pratar och pratar men sällan lyssnar är ingen hit!
Nä skit med denna veckan...hoppas nästa blir bättre!
*******************
Dagens länk:

http://www.youtube.com/watch?v=79S5k1pgWZU

En  himla rockig låt av ett band som var ooooootroligt bra.

**********************
Är det Halloween nu?
***********************************************
.......Have a weekend........seeya.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!