torsdag 20 oktober 2011

Sverige är bäst........

Klockan är 7:28 och jag sitter här på jobbet och väntar på en försenad postsnubbe.
***********
Är det inte mycket mord i Sverige just nu?
*********
Och nu är klockan  13:00 och jag sitter i en reception mitt i stan där jag ska ta emot folk
och svara i företagets telefon.
Det ringer ingenting och det kommer ingen!
Finns det något sätt att hålla sig alert?
Kan jag göra något vettigt här? Har svarat alla osvarade mail.
Kontaktat alla som jag lovat tidigare.
Men nu då?
Ska surfandet ta vid nu?
Suck!
Ibland undrar jag vad jag gör här!
*********
PI läggs ner och alla som gillar EXPO skålar i champagne hörde jag.
Men varför finns PI och varför gör dom som dom gör?
Och har dom extremt tråkiga åsikter som dom ändå har?
Och vad kommer allt hat ifrån?
Våga debattera och inte bara säga att dom är hemska och ska bara skäras bort som cancer!
Är jättetrött på att ingen vill ta en vettig debatt i ämnet som är så tabubelagt så det enda som finns
är att "smygrösta" på SD och inte stå för det! Jag känner jättestarkt för denna infekterade fråga och
vill att Sverige ska bli ett förgångsland som vi är i så många andra frågor.....
Jag älskar Sverige och den svenska flaggan och inte fan är jag rasist!
Jag vill ta tillbaka min flagga och sjunga den den svenska nationalsången på alla skolavslutningar
och om inte den stora massan  vill det så håller jag tyst annars inte!
.....seeya......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!