måndag 3 oktober 2011

Jocke Berg och Zlatan

Nån 65-70 årig gubbe vill ut från fängelset! Couldn´t care less!
Pedofiler som mördar ska alltid sitta inne! Därmed basta! Kan (sorgligt?) nog aldrig känna sympati
för sådana.
************
Jocke Berg har sålt sig som en ......
(ja Martin Hanson,domaren har fått höra det på stadion ett antal gånger).
Först Pepsi sen en gammal Cars låt!
Snälla vad säger idol Thåström nu?
Och dessutom översätta den till svenska.
Ja jag vet att texten är ny.
Men vad jag tycker om covers och låtstölder är solklart.
Inte f-n  kommer en målare att måla Mona Lisa på sitt sätt!
Låt orginalet vara ifred!
Men att folk anser Kent som ett stort rockband är svenskt!
Dom spelar pop och inte rock!
Vita t-shirts?
Jag hade kunnat gå bara för att ta på mig en gul eller rosa!
Jocke Berg...melodifestivalen nästas år?
Vad är oddset på det?
********
F-n va Zlatan var dålig igår!
Att han inte blev utbyt är en gåta
Det går utför nu.
Spelar säkert i ryssland med Etoo nästa år!
*********
Hatar alla sviniga banker!
*********
Någon har förlustanmält mitt körkort och då är det spärrat som ID handling på banken.
Tala om att jag blev snopen och tvärförbannad idag på banken
*********
Grattis Helsingborg förresten!
********
Avgå Grekland!
********
Såg Daniel Majstorovic på Cremé i Glashuset på Katarinavägen.
Det var bara han som hade täckjacka.
Avd. jävligt kallt i Stockholm mot Glasgow!
********
Ja Italien kan också avgå
*********
seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!