onsdag 12 oktober 2011

Revisorn

kollade jag in på Stadsteatern i Stockholm igår med min arbetskollegor (tja det var några kamrater men mest kollegor,stor skillnad faktiskt!).
Det var nog än av dom tristaste saker jag sett på år och dar.
Hörde nån säga att det liknade en öst-tysk buskis.
Och det vet jag ju inte ens vad det är,
men jämförelsen kändes helt korrekt!
Somnade ganska omgående och gick hem till Sverige - Holland i pausen.
(och det bytet var ganska okey faktiskt!)
Den fick ju riktigt bra kritik och Ingvar Hirdvall får beröm av pressen.
Men herregud va låga förväntningar man måste ha då.
Man hör ju knappt vad karln säger för det första.
Och om han är dålig då är resten av ensemblen katastrof.
Nä ta och gör något vettigt med pengarna och tiden istället för denna dynga.
Städa en toalett och köp ett par bakelser eller ännu bättre köp Situation Stockholm
eller ge lite pengar till utrotningshotade djur.
***********************

REVISORN, 2011

*******************
Våga kritisera Zlatan.....han är ändå bäst och ska tåla det!
Han nämns ju  tydligen 90 gånger per dag i media.
Då kan väl nån våga kritisera våran främste spelare kanske genom tiderna.
Zlatan är ju bäst mot dåligt motstånd (ja jag vet att han var bra mot Arsenal en gång!)
Men han blir ju sämst mot bäst motstånd,det är ju fakta och ingen lögn!
******************
Snälla S våga ta bort Juholt nu!
*****************
Ser fram emot julfesten med arbetskollegorna på Globen 1 december.
******************
Har du anmält dig till brolyftet?
*****************
Såg också en film häromkvällen som jag trodde var en klassiker.
Den var ju det då!
Nä den höll inte måttet.
Ganska mycket kalkon över den faktiskt.
Manuset är hemskt och skådespelarinsatserna är låga över lag.
Bara James Remar är okey faktiskt.
************

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!