söndag 2 oktober 2011

Filmtajm med Lingon och Facebook!

Såg två filmer som var riktigt bra!


En riktigt bra film som sagt!
Innehåller det en film ska innehålla!
Tårar och skratt som berör.
En mänsklig film med bra och dåliga sidor hos människan.
Oj vad jag tyckte illa om den looser som är i huvudrollen.
Riktigt egocentrisk och bryr sig inte om vad andra tycker och tänker.
Men sen hittar han det som han tycker är viktigt.
Och bryr sig om andra människor som behöver hans hjälp.
Helt enkelt en bra film!
Nära till tårar och skratt.Se den!!



En bra film återigen av David Fincher!
Börjar bli min favorit regissör efter storheter som Peckinpah,Tarantino,Kubricks m.fl.!
Mycket snabb dialog gör att man koncentrerar sig djupt i dialogen som egentligen är hela filmen. Människans sämsta sida syns tydligt i sin totala girighet.
Men att framhäva filmen som en  Timberlake film är lite fel
tycker jag för hans roll känns inte så stor tycker jag!
Men jag rekomenderar den och kommer säkert  se den igen.
Hoppas bara inte TV4 visar den för då tappas allt av dialogen via alla dumma felaktiga reklamavbrott! Värre hos TV4 än andra!
.................seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!