torsdag 6 oktober 2011

Facebook

Varför måste någon dö innan något görs på en del arbetsplatser?
*********
Ständigt detta Grekland!
*********
Köpte MC för några dagar sedan och övningskör nu så ofta jag kan.
Det är fruktansvärt kul.
Men även om jag sitter på en ganska liten maskin så käner jag ändå det vilddjur som jag sitter på.
Det finns krafter som jag aldrig kommer utmana.
Förstår tyvärr varför en del kör ihjäl sig.
Det är tyvärr en sån grej som en del måste kolla hur fort man kan åka m.m.
********
Varför drog Birro tillbaka sin kandidatur?
********
Facebook är hemskt numera!
Ja,jag vet att det är frivilligt och man kan ju sluta närsom helst men jag har ju ändå byggt upp ett litet
kontaktnät med folk som jag kanske inte hade haft kontakt med. Gamla skolkamrater m.m.
Så jag hoppas att Facebook skärper till sig!
Allt blir inte bättre om man ändrar på det.
********
Avslutar med några mörka bilder på den kranen i Sundbyberg som ska lyfta den nybyggda bron som
ska gå över järnvägen vid Sundbybergs station.
Hoppas det går smärtfritt för allt ska tydligen stängas av mellan den 20:e och 25 oktober.



.......seeyyyaaaaa......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!