tisdag 11 oktober 2011

Håkan Juholt, Zlatan och Seger

Snacka om att sätta sig i klistret!
Ska inte S och V föregå med gott exempel?
Ja,jag vet att det fuskas lika mycket överallt!
Men är det inte värre när S eller V håller på med fusk?
Är inte S och V för laget medans "högergänget" är för individualisten?
Jag tycker att varje gång S klantar till det varje gång dom snackar om att vi måste ta hand om varandra.
Det låter ju bra tills det händer en själv att man får ett "erbjudande man inte kan säga nej till".
Var man för sig själv även när man pratar om motsatsen!
Någon sa  -kul att betala skatt!
Jag skrattar varje gång!
Och jag tror och hoppas att svenska folket kommer ihåg det som hänt denna gång när det är dags för val.
Jag tycker inte sossarna har en framtid som dom ser ut idag.
Är detta vad "svensson" vill ha? Ska inte S vara folkets parti?
Nä börja leva som ni lär och in med en ung frisk fläkt med lite pondus (gärna en tjej) som är en
som vi kan skicka runt i maktens korridorer (typ Anna Lindh).
Då kanske t.o.m. jag kan tänka mig lägga en röst på er.
Vi behöver någon motvikt till "kapitalistmobben" som snackar om välfärd m.m. på ett sätt som alla
vill vara med och betala.Jag drar gärna mitt strå till stacken .Men jag vill ju också ha något tillbaka.T.ex.
att jag ser att alla behandlas likadant i Sverige!
**********
Zlatan och Chippen ryktet....stämmer det?
Ojojoj vilket liv det måste bli hemma med fru Seger!
Tror inte Oksana gör mer än snurrar tuggummi
och himlar med ögonen och begär en ny diamant så är allt lungt.
Men Seger!
Där skulle man vilja vara en fluga på väggen!
*********
seeya.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!