fredag 15 november 2013

Mitt liv mina minnen

Jag fortsätter att bjuda på min nostalgiska resa genom mitt liv.
Det tycker jag är kul!
Jag njuter extra mycket av mitt liv idag tack vare alla minnen som har skapats!
Du kanske har hjälpt mig med att skapa dessa fantastiska minnen.
Tack i så fall!
*****************

Gotland -92
Oerhört rolig resa!
Rocky,Steffe,Brain,Matte och sist men inte minst mannen bakom kameran
Kenth Lindström.......du har skapat fantastiska minnen till mig!
TACK!
Tyvärr så vill ödet dig inte så väl,men ditt humör är underbart att se!
Ett extra plus till badbyxorna!
********************
Mitt barndomsrum med min första undulat
Hubert!
Fantastiskt tam!
Han var verkligen överallt hemma hos oss!
Ett extra plus till kassetbanden till höger!
****************
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!