torsdag 7 november 2013

Bagarmossen och annat.

Arbetsveckans sista dag!
Åker ensam till mörkret i Hagge/Dalarna i kväll.
Filosofera framför brasan låter okey med något gott att dricka som enda sällskap.
***************
Det börjar återgå till en grå vardag igen efter veckor av sorg.
Det skulle ju bli en vän för lång tid framåt.
Saknar honom sjukt mycket!
Fick igår ett vackert brev från Bagarmossens djursjukhus
som fick ett antal tårar att rinna utmed min kind.
Det var ett väldigt fint bemötande vi fick hos Bagarmossen!
Jag rekommenderar dom varmt.
Vi fick sörja och ta adjö av vår fantastiska hund
*******************
Har ännu inte lärt mig redigera texter och bilder så att dom kan hamna där jag vill.
*********************
Det diskuteras om maskeringsförbud på och runt idrottsevenemang
 


                                                                                   
                                                      Såklart jag förstår den diskussionen!
                                                               *******************
                                                           Fotbolls säsongen är över och det är trist.
                                                          Vad ska jag göra nu med all min fritid?
                                                                    Ja jag ska ju flytta.
                                             En del säger att jag hamnar på rätt sida i min hemstad.
                                                                  *****************
                      Chuck Norris played Russian Roulette with a fully loaded gun and won
                                                                 -Det var länge sedan!
                                                                 *****************
                                                                             
                                                       ***********************
                                                                               
dif-AIK på Tele2 arena någon halvtimme före match

 
**********************
OS på TV3/TV6!!
Det har vi vetat om i 3 år!!
Nu börjar det knorras i leden.
Fantastiskt!
Någon har en vara som någon betalar för.
Då får väl den göra vad den vill med sin vara!
Nyttigt för SVT/Public Service!
Även om jag tycker SVT hade gjort det överlägset bäst
så tror jag det kan bli lite kul att se OS i en annan kanal.
Allt utom TV4 är bättre!!
*******************
Jimmi Åkesson tårtad!!
Tycker att det är ett hot mot demokratin på sitt sätt.
Jag röstar inte på SD men jag vill att ALLA ska få sina röster hörda.
Demokratin fungerar åt alla håll inte bara där vissa  tror!
Jag tycker kärringen ska få ett straff som avskräcker.
Vad är okey härnäst?
Att jag kastar hundbajs på Stefan Löfven?
För det skulle jag vilja göra!
Eller Jonas Sjöstedt?
Ord är överlägset den fysiska handlingen!
Varför får alltid "vänster-aktivister" använda "våld"?
Jag hoppas inte Jimmi vinner några poäng på detta.
Tror tyvärr det!
*****************
Har gnällt då och då på en person i min närhet som lat och bekväm
 och kanske t.o.m. lite korkad på sistone.
Men tusan var duktig hon är i skolan.
Om hon vill kan hon bli något riktigt stort
och har alla chanser att bli något som jag och alla andra skulle vara stolt över.
Men framför allt hon själv!
Kämpa på!
Du är ju jätteduktig!
Fortsätt så!
***********************
Nä nu blir det helg!
seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!