torsdag 28 november 2013

Underbar

http://www.youtube.com/watch?v=XnZ7KHoDPPQ

Världens bästa (rock)-låt?
Jag har hört den säkert  miljoner gånger men den håller.
Och vad händer i musikvärlden när band som dessa inte längre finns med oss?
Den stora stadium rocken!
Ser inget band som har en ung ålder som kan fylla Friends eller Ullevi i framtiden!
Har jag fel?
Dagsländor alltså band som når en topp i några år räcker ju inte.
*****************
Chuck Norris will never have a heart attack. His heart isn't nearly foolish enough to attack him
*****************
En del arbetskamrater är ofta sjuka andra inte!
Varför är en del sjukare än andra.
Tycker synd om folk som inte har en okey hälsa.
Men jag förstår också varför vi har karensdagar..............
När jag var ung (oj då!) så fick man betalt från första dagen.
Men det missbrukades av rätt många.
Har en hel del kompisar som var sjuka mer än dom flesta
Och då menar jag inte sjuka utan bara L-A-T-A
Synd att man (läs jag) inte har en chef som bryr sig eller som peppar en
att kämpa vidare.
Tror min nuvarande chef hör till dom sämsta jag har haft!
En chef som inte säger någonting är väl den sämsta du kan ha?
Hoppas det blir en chefsenkät för då ska i alla fall jag vara ärlig!
******************
Chuck Norris doesn't bowl strikes, he just knocks down one pin and the other nine faint.
****************
http://www.youtube.com/watch?v=NQc4V_wTT_I

Hur kul som helst!
*******************
Var på restaurang Underbar på Drottninggatan 102 igår
En libanesisk restaurang som var riktigt bra.
Åt en prova-på meny för 275:- .
Det var 15 smårätter plus 4 småröror.
Till det drack jag ett libanesiskt vin som var jättegott.
Maten innehöll 14 rätter som jag gillade.
Stället är inte så stort men mysigt och personalen höll bra klass.
Servitören berättade om vad som serverades och svarade på dom frågor som vi hade.
Ger Underbar ett bra betyg utan siffror.
Hit kommer jag säkert igen.

 
Snodde bilden från en annan blogg för att bordet till vänster på bilden visar var vi satt.
******************

Bill Murray:
I like to stop the microwave with 1 second to go.
Makes me feel like a bomb defusal expert.
******************
seeyyyyya
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!