fredag 22 november 2013

Vad gör Zlatan ikväll?

Fredag kväll!!
Ensam hemma då min sambo är ute och dansar och
min dotter är hos sin kille (eller pojkvän vad vet jag).
****************
Har just ätit en god sushi köpt på Landsvägen i Sumpan.
Sådär ja sponsring utan betalt är också en reklam!
****************
På Spåret börjar strax och det blir väl lite Cider och en Jägermeister därtill.
Undrar vad familjen Ibrahimovic/Seger gör ikväll?
Vad gör en deppig lagkapten i svenska landslaget ikväll?
Är det mysfredag med Playstation, chips och dipp eller?
Är det en middag på tu man hand för föräldrarna medans barnen spelar
Fifa 14 medans någon nanny filar naglarna och pratar med sin franska
pojkvän som trånar utanför på sin vespa och tjatar om att
- Släpp in mig mon cheri!
Låt mig lukta på Zlatan´s skjorta eller åtminstone kolla vilka TV-spel han lirar!
*****************
Jimmy Åkesson försöker samla poäng på högre straff.
Lockar säkert en viss typ av väljare.
Inte mig men lättlurade!
*******************
Hur får Helena och barnen sin pappa på bättre humör?
Enkelt!
Ge honom ett leende!
Varje gång jag kom hem när min dotter var liten då Gnaget hade torskat
så mötte min dotter mig i dörren och bara älskade och längtade efter mig
Det räcker så för en deppig farsa (om han bryr sig)
*******************
Tack Gusten för att du tog upp dumma frågor från media i senaste FBTB!
Vad gör du när VM i Rio startar?
Snacka om ogenomtänkt!
***************
Z - du är ju ändå det bästa vi sett i en svensk landslags tröja (efter Johan Mjällby förstås!)
*****************
Så här på en fredag kväll så är saknaden efter våran avlidna hund NEBO är enorm!
****************
Stämmer det att en trio tjejer på TV4 tycker det är hemskt med karlar som gråter.
Vad hände med femismen och jämlikheten.
Stämmer det att dom inte tycker att karlar ska gråta så
tar vi kanske inte några älgkliv mot jämlikhet eller?
****************
Var f-n är snön?
*************
Zlatan har ju bara gjort en massa felval.
Annars så hade han säkert varit ännu större.
- Provspel i Arsenal! Nej tack!
- Nä  nu drar jag från Inter! hmmmmmm
- Barca borde skaffa lite "Cajones" (stavas det så?)
- PSG?
Nä  han skulle ha struntat i pengarna (Mino Raiola).
Och haft en karriär rådgivare.
Varför inte valt Real Madrid tidigare eller någon annan vinnarklubb!
****************
Tips från Gud!


**************
Nu får ni ha en trevlig helg!
Blir inga fyll-inlägg i kväll
Seeya.....................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!