torsdag 24 april 2014

Film



The Number Station – Neeeej säger jag direkt när filmen börjar
och John Cusack samt Malin Åkerman glider in i bild.
Jag gillar ingen av dom och anser att dom är fruktansvärt överskattade som skådespelare.
Vem gillar dom? Billiga i drift?
Det finns tusen som är bättre än dom.
Och dom lär ju aldrig få en Oscar för någonting och inga andra priser för den delen heller.
Filmen som är snudd på helt okey blir ju inte bra i mina ögon eftersom den är sågad från början.
Har du sett allt?
Se dom bra filmerna ett par gånger till innan du ser denna.
Den får trots allt 2 av 5 av mig för jag vill ju se klart den.
Och det är lite spänning trots allt.
Men som sagt först ska du se t.ex. Zodiac fem sex gånger innan den här filmen.
****************



360– Jag gillar såna här filmer mycket.
Tycker själv att Tarantino var först men kanske inte.
4 av 5 i betyg och jag säger bara oj vilka skådisar.
Kända och okända.
Ingen handling men en otroligt spännande historia.
Se den!
***********************

2 Guns – Denzel och Mark känns ganska bra i den här filmen.
Den börjar friskt och lovande.
Men vad händer egentligen?
Jag tycker den är snudd på att spåra ur hela tiden.
Snyggt filmad är den i alla fall.
Jag förstår varför en del kritiker sågar den här filmen totalt.
Kanske kommer jag se om den någon gång men tveksamt.
Slutet är som vanligt i sådana här filmer alldeles för överdrivet.
Och alla smarta blir plötsligt dumma i huvudet.
Ger den 2 av 5 alltså godkänt. Inte mer.
****************
Seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!