torsdag 24 april 2014

Just idag.

Tunghäfta på tangentbordet!
Det är lite si och så med kreativiteten just nu.
Så det är inte så många inlägg som skrivs just nu.
*************
Min hoj/mc har ramlat omkull!
Det kostar mig 6000:-
Någon har puttat omkull min mc!
Vad är det med folk?
************
Min arbetskamrat är deppig just nu.
Dags att söka nytt jobb tycker jag.
Måste ta sig i kragen och gå vidare.
Hen är ju bara  precis över 30 fyllda år.
Varför vara här?
Jag är ju inne på mitt sista(?) jobb så för mig är det annorlunda när jag är deppig.
************
Släktfejd och man mördar!
Det är väl nästan ett för svagt ord att använda fejd då?
Är religion inblandat som vanligt?
************
Håller på och försöker snickra ihop sommarens resa till andra sidan Atlanten
Roligt såklart.
Men det blir ju lite ångest över allt man kommer missa.
Och att behöva välja vad som ska se och göras är ett
i-lands problem modell megastort.
*************
Avslutar med en rekommendation av en podcast att lyssna på.
P3 Dokumentären om "Barnläkaren".
Läste  att hon skulle få 20 tusen i skadestånd!
Vilket hån mot henne.
Det helvete som en urdålig åklagare har gjort mot henne är värt så mycket mer.
**************
Seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!