fredag 11 april 2014

Mesut

Mesut Sahindal!
Ja allt vettigt är väl redan sagt och det är skönt att
journalister äntligen vågar skriva kritiskt om dessa återfallsförbrytare
som skyddas av allt och alla i maskineriet vi hånskrattande kallar för
Rätts-Sverige!

Jag tycker enbart synd om poliserna som sköt honom.
Jag kan inte känna sympati för Mesut överhuvudtaget.
Världen saknar inte honom.
Kanske hans mamma men ingen annan.
***************
Dom jag tycker synd om just nu är ju all manlig personal på
alla våra dagis och fritids som är vanliga män.
Snacka om att hela Sverige verkar tycka att alla män inom
förskolan är pedofiler.
Där får fördomarna hagla fritt och där är det inte tal om
förföljelse eller liknande.
****************
Varför skyddade inte vårt rättsväsen Fatime?
Varför fick Mesut om och om igen utföra brott?
Hur kan det komma sig att vi skyddar brottslingar hela tiden?
Personlig integritet?
Suck!
***************
Vem vill vara polis idag i vårt land?
Jag förstår att det finns rötägg överallt även inom polisen.
Men jag tycker dom gör ett bra jobb för alla som inte har något att dölja.
Skriv lagar som passar vårt land 2014!
***************
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!