tisdag 22 april 2014

Scrubs och serier

Nytt rekord för mina inlägg slogs häromdagen.
Blev lite chockad över mängden.
Visste inte hur jag skulle ta det.
Tänk om jag startat en snöboll nu som inte slutar rulla förrän mitt huvud
ligger på ett stort fat med ett äpple i munnen.
Men när jag tänker efter så är väl självinsikten inte så stor.
Full storm i ett vattenglas ungefär
*********************
Påsken = Fint väder = Ingen tid framför tangentbordet = Inga inlägg.
********************
Hugga ved och elda samt grilla och läsa bok var det jag sysslade med under påsken.
Och jag såg knappt ett nyhetsprogram eller läste knappt en tidning.
Så jag har inget som gnager mig just nu.
Förrutom jobbet som gör det för det mesta.
Ingen ser eller hör vad jag gör.
Så är min värld.
Va tusan vaktmästaren i "Scrubs " syns mer än mig.
Och han är ju inte ens rolig.
Maken till tråkig seriefigur får man väl leta efter.
Annars är ju Scrubs min feel-good serie för tillfället.
Annars kollar jag in "The Americans" som är bra men jag sitter och
tänker när jag ser varje avsnitt hur suverän den hade kunnat vara med riktigt bra skådespelare.
Keri Russel gör det godkänt men är en väldigt begränsad aktris.
Så som dom flesta.
Ge serien till HBO så tror jag på stora tittarsiffror
**********************
Snart (efter en låååååång tid) klar med Svennis bok.
Riktigt tråkig och intetsägande.
Finns massor med bättre biografier.
**********************
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!