fredag 24 oktober 2014

Lite ditt

Jag ställde undan min motorcykel för vintern häromdagen.
Det kändes nästan lite vemodigt och ett definitivt besked om att vintern är på väg.
Jag längtar nu ännu mer till våren än vad jag redan gör.
Hoppas på en kort snörik och hyfsad kall vinter.
Kort framför allt!
***************
Tips från mig till dig!


*******************
Blir det nyval?
Varför är folk sura på den nya regeringen?
Ni röstade ju bara fram dom för att ni var arga på den gamla.
Men insåg inte att det blir ju knappast bättre med det här gänget!
Ska bli spännande och se hur många av alla som fått det bättre om fyra år.

Jag tycker att man inte ska ta bort något förrän alternativet är bättre.
*****************
Har äntligen fått tid hos en ortoped för mitt onda knä.
Och idag är det typiskt nog den förta dagen på flera månader som
jag knappt har någon värk.
Vad ska jag göra då?
Fejka värk?
Jag vill ju bara börja springa igen.
Det är nästan en dröm nu.
Har inte tagit ett ordentligt löpsteg på ett halvår.
Och jag älskar ju att springa.

Det är vid sådana här tillfällen man tycker extra synd om handikappade.
För egentligen ska jag inte gnälla utan göra det bästa av saken.
Men jag är ju jag så jag gnäller lite ändå.
Jag vill ut och springa!
*****************
Jag vill att Sverige ska få solbidrag av EU nu!
Man blir ju så deppig av att inte se solen!
******************
seeya


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!