fredag 9 juni 2017

Alien - Covenant

Var och såg Alien - Covenant häromdagen.
För oss Alien fantaster var den ganska bra tycker jag.
Men jag gick med min dotter som aldrig sett dessa filmer.
Hon tyckte den var sisådär.
Jag tyckte framför allt slutet var bra.
Även om man kunde förstå hur den skulle sluta.
Filmen var bättre än den förra (Prometheus)
Men klart mycket sämre än originalet och Alien Återkomsten.
Men detta är en biofilm för ljud och bild är mästerligt.
Väldigt snygg film också.
Gillar du Alien filmerna så se den.
Annars se något annat.
Ger filmen 3 i betyg

Bildresultat för alien covenant



Förövrigt rekommenderar jag Fargo -serien.
Ser just nu säsong 1 med Billy Bob Thornton som ond man
med ett väldigt fint och coolt namn på sin karaktär.
Väldigt annorlunda och cool serie typiskt att Coen bröderna är inblandade.
Eller inte?
Se den!

*******
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!