onsdag 27 september 2017

En liten rumsren tanke eller?

En tanke slog mig.
Är SD här för att stanna eller?
När SD inte finns längre, blir dess väljare förlåtna av "dom rumsrena" då?
Någon gång i framtiden kommer ju SD ha spelat ut sin roll och vad händer då?
Ska alla dessa gå tillbaka till S och M?
Och eftersom PK eliten idiotförklarar dessa gång på gång är dom välkomna tillbaka då?
Eller är dom paria fortfarande?

Vad vill jag med detta?
Jo en åsikt är ju en åsikt oavsett vilka jag röstar på?
Men folk ändrar ju åsikt när samhället förändras.
I så fall har politikerna gjort vad folk vill.
När 15-20 % vill nåt är det kanske värt att lyssna lite i alla fall?
Tänk om vi röstade på vad partier har uppnått istället för vad dom ljuger om att dom vill?
Det är ju uppenbart vad en hel del människor vill i Sverige idag.
Och om politiker och andra bara vill lyssna lite så slipper vi ju SD och dess
så kallade svans och troll.
Varför har pk-eliten så svårt att förstå folk som inte tycker som dom.
Dom har ju alla till buds stående medel för att indoktrinera väljarna med dess åsikter.
Dom äger ju all media som är erkänd samt all möjlig form att högutbildade m.m.
Ändå väljer en stor del av folket att gå till ett parti med en historia av rasism.
Sen att det finns erkända partier med en oerhört smutsig historia spelar ingen roll
Jag blir bara inte klok och förstår ingenting.
Jag blir så in i norden trött på alltså mina tankar blir allt mörkare.
Vi får vad vi förtjänar och när folk utnyttjar vår godhet så får vi stå vårt kast
och jag börjar allt mer få svårt för att tycka synd om folk.

Sen några andra tankar i samma ämne

Varför har vänstern monopol på våld, satir och envägskritik?

Alice Teodurescu ska tåla allt som Pascalidou inte vill eller kan göra.

Alex Schulman får mobba fritt men inte andra.

Eliten idiotförklarar fotfolket hela tiden.

Och så undrar dom varför alla hellre lyssnar
på Hanif Alice och SD.
Vem eller vilka är idioter egentligen?

p.s.
Tvättade min mc häromdagen  och i tvätten bredvid så
står en man och tvättar sin bil med sina barn lekande runt sin bil.
Det ena barnet kliver över i min tvätt och sparkar på mina saker.
När jag undrar vad i helvete hans barn håller på med så vill pappan
slå mig på käften för att barn måste ju få vara barn.
Det är här vi är nu i Sverige 2017
Och så undrar folk varför jag tycker det ska finnas körkort
för att få bli förälder
Jag är argare än någonsin numera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!