torsdag 28 september 2017

NMR

NMR ska demonstrera den 30/9 tydligen.
Och det kommer bli motdemonstrationer såklart.

Nr. 1 hur kan NMR få tillstånd?
Jo för att vi har demonstrationsfrihet i Sverige.
Demokrati på gott och ont om ni så vill.
Jag avskyr allt som NMR står för.
Det råder det inga som helst tvivel om.
Men har dom fått tillstånd så är det fel på lagen i så fall.
Inte på polisen eller ens NMR.
Vi måste ha en lagstiftning som är vad vi vill ha.

Nr.2 Varför all medialt intresse för detta.
Hur många är det som demonstrerar?
Hur många krävs för att det ska bli full publicitet?
Nazism ska utrotas men hur?
Får dom synas och höras så blir deras lycka total.
Visste någon om denna demonstration om inte media skrikit om det?
Dom har en agenda missa inte det.
Media vill kunna sälja och all media är beroende av läsare och lyssnare m.m.
Saker ingen rapporterar om finns ju inte.
Barn som svälter ihjäl i Yemen svälter ju inte förrän media berättar det.
Hur ska jag veta om saker?
Det är ju inte så att jag letar efter var NMR ska hålla nästa demonstration.
Eller var dom har möten.
Eller hur dom värvar nya dårar till sin organisation.
Det enda dom vill är att få delta i debatten.
Vi i Sverige stoppar ju huvudet i sanden så fort diskussioner
om obekväma saker ska tas upp.

Nr.3
Varför reagerar inga på att dessa våldsverkare som nu kommer till
Göteborg får agera precis som dom vill?
Vänster fascister med våldstendenser är väl minst lika farliga
för vårt samhälle.
NMR har ingen framtid om inte vi föder dom.
Vänstern är i mina ögon oerhört farliga för vår demokrati
och måste bekämpas.
I USA bekämpades kommunism på ett läskigt sätt.
Det ska inte göras här men jag säger att vi måste vara på dom också.
Nu kommer ju också våldsverkare från utlandet och jag tycker synd
om Göteborg för det kommer nog smälla snart där.
Hoppas jag har fel.

Jag skulle bara vilja se om NMR ens skulle hålla sin demonstration
om INGEN rapporterade om den.
Hur många är dom?
Har eller kommer aldrig googla om vad dessa dårar gör och säger.

När livet är tråkigt och ingen lyssnar eller ser dom
så slänger Filip och Fredrik eller Axel Schulman ur sig något
provocerande och då tänder alla till.
Och då fylls deras plånböcker och egon igen.
ALL REKLAM ÄR BRA REKLAM

p.s Tänk om media skulle ge alla onda element i samhället samma
 utrymme?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!