tisdag 19 september 2017

Kommendören

Ett besök på restaurang Kommendören fick jag av min
dotter i födelsedagspresent.
Det uppskattades verkligen.
Började med en drink före maten.
Sen en kantarellmacka till förrätt som var overkligt god.
Efter det Argentinska jätteräkor med pommes.
Så gott och det sköljdes ner med en öl.
Jag älskar verkligen att gå ut med min dotter på restaurang.
Vi har det aldrig tråkigt eller tyst.
Det pratas om framtida drömmar och utförda drömmar.
Vi pratar alltid numera om vår Sydamerika resa.
Den skapade verkligen ett jätteminne för livet.
Kommendören får i alla fall 4 av 5 i betyg av mig.
Myshets-faktorn var inte så där jättehög här.
Man går hit en gäng glada vänner tycker jag.
Jag rekommenderar dock dig att gå hit för god mat får du verkligen.
Avslutar med en mörk bild på min kantarell macka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!