onsdag 11 januari 2012

Ett par filmer till....och Weeds 3

kollade jag på under min julledighet!



Är en riktigt bra ruklle som håller bra.
Gary Oldman är ju briljant tillsammans med Nathalie Portman. Jean Reno är helt okey också.
Denna filmen kommer jag se flera gånger till .....det är säkert!
****************




Visste ingenting om filmen eller boken och blev väldigt positiv till denna film.
Skådespelarna är ju inte superstars (ännu?) men alla gör ett riktigt bra hantverk.
Ämnet är lika aktuellt nu som då!
Och jag är väldigt fascinerad i hur det var i den amerikanska södern på denna tiden.
Kan inte förstå hur det kunde fortgå så länge.
Filmen är nästan bra som utbildningsfilm!
Se den verkligen.....den känns viktig!
Massor av getingar eller plus!
************
Dagens Parisbild!


************
Förresten så har jag nu sett klart på säsong 3 av Weeds!
Suverän ännu!




Såklart du ska se den!
Seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!