torsdag 12 januari 2012

Friskis Karolinska

Jag har haft kort på Friskis och Svettis i lite drygt 4 år nu och provat en del av deras anäggningar i Stockholm.
Jag tänkte dela med mig av mina erfarenheter och jämföra deras anläggnignar och ge lite ris och ros.
Friskis och Svettis är en härlig idé och jag tycker jätttemycket om deras koncept.
Personalen mestadels fantastisk och anläggningarna bra.
Jag kommer inom en ganska lång framtid inte ens fundera på att träna på Sats eller andra liknande.
...........
Just nu tränar jag mest på Friskis Karolinska. Där är det en helt suverän personal som arbetar.
Och jag trivs riktigt bra där.
Bra med maskiner och ganska bra utrymme. Lagom med folk även om det finns lite högtrafik där också.
Eftersom jag varit där en hel del så har jag börjat "känna" lite av både personalen och dom som tränar där.
Och då ökar ju trivsel faktorn ytterliggare. Fräscha omklädningsrum är det också.
Finns det något som kan bli bättre?
Ja det finns det ju alltid. Bastun är tyvärr ofta lite trasig och duscharna kan städas lite oftare.
Sen är musiken sisådär på anläggningen men jag brukar säga till när den är för dålig/hög/låg!!!
Parkeringen är lite dålig också. Svårt att få plats utanför men det pågår ju ett bygge så det är lite förståligt.
Men vadå,ska man ha bilen med sig till träningen?
Jag bor i sumpan så det är lite för långt att cykal eller gå. Och bussen är det lite krångligt med.
Just för tillfället så är ju alla "nyårslöften" på gymmet ,så det är lite trångt men vänta ett par veckor så
blir det bättre.
****************
Ingen länk idag!!!
**************
Dagens Paris!


**********
Så har Homeland börjat igen.....kolla in den!
***********
seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!